Otopark yönetmeliği değişti

Resmi Gazete'de yayımlanan kararlarla, otopark yönetmeliğinde değişikliğe gidildi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Otopark Yönetmeliğinin 10'uncu maddesinin birinci fıkrasındaki “250 m²” ibaresini “500 m²” olarak değiştirdi. Hastaneler için yapılan otopark hesabı ise 75 m² yerine 85 m² oldu.

Kararlar Resmî Gazete'de şu şekilde yer aldı:

MADDE 1- 22/2/2018 tarihli ve 30340 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Otopark Yönetmeliğinin 10 uncu maddesinin birinci fıkrasında yer alan “250 m²” ibaresi “500 m²” şeklinde değiştirilmiştir.

MADDE 2- Aynı Yönetmeliğin Ek-1’inin “8- Sağlık Yapıları” bölümünün “Hastaneler” satırında yer alan “75 m²” ibaresi “85 m²” şeklinde değiştirilmiştir.

MADDE 3- Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.

MADDE 4- Bu Yönetmelik hükümlerini Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı yürütür.

İkinci el araç satacaklar dikkat! Bakanlık duyurdu Taşınmaz sahiplerinin 9 günü kaldı 'Evde paketleme' ilanındaki sinsi oyun... Mahkeme sigorta şirketine 'dur' dedi Devremülkte kritik 'izin' kararı Dünyanın milyarder haritası belli oldu